Thursday, October 22, 2009

JCC #79

Jehkottaren haasteen # 79 mallin on suunnitellut Ritva, kiitos, tykästyin kovasti.
Tähän malliin sopii hyvin pienetkin kuvat, olen leikannut tuolta WOJ tytöltä jalat pois ja
näin hän ikäänkuin liitelee tuolla tähtitaivaalla. Tuo tummempi sininen paperi on jostain mainoksesta, leikkasin sen Cuttiksen stansseilla ja on ihan ryhdikästä paperia, nostin ne 3d tarroilla koholle. Pohjapaperi on DCWV the Winter Matstack- lehtiöstä, tähdet Tiimarista, lisänä
timantit.
Tänään on askartelupäivä! Helmerit on nyt koottuna ja täytettynä pöydän alla ja iso kassillinen
rojua lähti roskikseen, kaikkea kivaa vielä löytyi omasta varastosta. Tiistaina tilasin Glitterpotista, mutta nyt pitää pitää ostotaukoa, kun on kaikkia messuja ja muita tapahtumia tulossa...

5 comments:

Maaret said...

Kaunis kortti ja ihanan tasapainoinen:)
Eiks ookki noi Helmerit kivan pieniä, mutta tilaihmeitä kuitenkin:)Mä olen tykännyt niistä kovasti.
Ja muuten, mäkin olen ostoslakossa, mutta yllätys, yllätys, sen aikana olen tehnyt enemmän ostoksia, kun pitkään aikaan:):) Näin se homma vaan menee aina joskus, hih.

Apris said...

Ihastuttava kortti. Värit miun maun mukaan ;D

Susa said...

Oi wau!!! Upea!!

Tiinanen said...

Upea kortti, hieno kokonaisuus, ihanat koristeet.

Ritva said...

Ihana kuva, hyvä idea tuo leikkaus, kaunis ja hempeä kokonaisuus!